GROHE стартира дигитална платформа на 16 март

15.03.2021 / 11:30 - CityBuildHOME.bg
  свежо  

Платформата GROHE X предлага информативно и вдъхновяващо мултимедийно съдържание, съобразено с нуждите на бизнес партньори и потребители.

 

GROHE стартира дигитална платформа на 16 март

 

С GROHE X LIXIL EMENA стартира първата дигитална платформа в санитарната индустрия за водещата си световна марка GROHE. Платформата ще ви помогне да бъдете винаги информирани и да създадете собствено индивидуално преживяване с марката GROHE. Ще имате възможността, заедно с експерти, да следите кои глобални тенденции променят начина ни на живот, да научите как можете лесно да обновите банята или кухнята си, какви трикове улесняват ежедневната работа на професионалисти и инсталатори, как марката може да ви помогне да живеете по-устойчиво и още полезни съвети. Дигиталната платформа осигурява достъп до целия опит на GROHE, до новите технологии и продукти на марката и други, без да се налага да напускате дома си.

 

Първоначално замислена като алтернатива на изложението ISH, което се провежда веднъж на всеки 2 години, и от което GROHE се отказа заради covid-19, платформата GROHE X се превръща в повече от заместител на търговско изложение. На едно традиционно събитие посетителите няма как да се запознаят с процесите на разработване и тестване на продуктите, с производството им във фабриките. GROHE X ще направи това възможно.

 

В допълнение към изчерпателното безплатно съдържание, на 16 март платформата ще стартира със специални събития на различни теми. Осен че събира на едно място интересни истории и полезни мултимедийни материали, GROHE X сближава света като платформа за комуникация и получаване на подкрепа от експертите на марката. Сега, когато възможностите за срещи лице в лице са ограничени, GROHE X предоставя идеалната среда за сътрудничество и споделяне на идеи.

 

С поставянето на клиента в основата със специално съдържание, внимателно подбрано за всяка целева група, GROHE X отразява и новата търговска стратегия на GROHE, въведена през юли миналата година. Въз основа на изчерпателна обратна връзка от бизнес партньорите на марката относно това, което очакват от нея, GROHE разработва пазарен подход, който предлага диференцирано продуктово портфолио и специализирани услуги за всяка от целевите групи: търговци на едро и инсталатори, архитекти, дизайнери и проектанти, както и крайни потребители.

 

Научете върху кои потребителски потребности се съсредоточава марката, кои решения ще създадат допълнителна стойност за банята и кухнята и какво планира марката, за да развие своите устойчиви политики като двоен победител на наградите German Sustainability Award 2021.  Отпразнувайте премиерната седмица на GROHE X от 16 до 18 март, като се присъедините на този линк.


 

   още от Новини
   още от Баня
   още от Кухня