Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

23.02.2021 / 11:29 - CityBuildHOME.bg
  свежо  

Вниманието ни е насочено към специфични изделия, които допълват или надграждат съществуващите технологии, каза инж. Камелия Терзиева, управител на „Стилстрой Трейдинг“.

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

 

СТИЛСТРОЙ ТРЕЙДИНГ, основана през февруари 1996 година, е българският лидер в областта на архитектурните декоративни продукти за интериорно и екстериорно приложение. Нейни клиенти са архитектурни и дизайнерски студиа, инвеститори, строителни фирми и хипермаркети за строителни материали. 

 

„Стилстрой Трейдинг" е официален представител за България на водещи европейски компании, чиито продукти са с доказано качество и с висока оценка от потребителите. Компанията има основен дял и лидерска роля в разработването и развитието на българския пазар за архитектурни декоративни профили и елементи, на който оперира от самото му създаване. 

 

Доставените и монтирани от „Стилстрой Трейдинг" декоративни профили и материали са вложени при изграждането на  много от престижните и големи обекти в страната - административни сгради, бизнес и логистични центрове, хотели, частни резиденции, както и на задгранични обекти на български строителни фирми и частни лица в чужбина.

 

Компанията предлага иновативни и уникални продукти, като налага висок стандарт на решенията и прилага най-съвременните технологии в хармония с природата. Една от приоритетните цели е изборът само на природосъобразни продукти - плод на  съвременни зелени технологии, неувреждащи околната среда. Производството е без CFC и НCFC, без детски труд и рециклиране, клонящо към 100%. Тези продукти са алтернатива на естествените материали, но с по-добри експлоатационни качества и спестяващи енергоресурси.

 

„Стилстрой Трейдинг" предоставя технически надеждни, икономически ефективни и естетически издържани решения, допринасящи за удобството и европейския стандарт на клиентите, свързани и с подобряване на градската среда чрез съхранение на архитектурното наследство и създаване на нови стойностни проекти.

 

В социален план „Стилстрой Трейдинг" спонсорира различни организации и инициативи. Дарения на фирмата са в полза на домове за социално слаби и групи в неравностойно положение, културни събития и опазване на културно-историческото наследство, както и зелени кампании.

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

 

Тази година на 23 февруари „Стилстрой Трейдинг" отбелязва 25-годишнина и по този повод разговаряме с управителя инж. Камелия Терзиева.

 

За 25 години успяхте да разработите специфична ниша на пазара. Трудно ли се постига това и кой е най-големият успех за компанията в нейното развитие?

 

Да започнем с най-големият успех - това е присъствието, растежът и устойчивото  развитие на фирмата вече 25 години, на фона на официалната статистика, че всяка пета нова фирма не оцелява и една година, а само 5% от създадените имат живот над пет години. Специфичната пазарна ниша, в която хвърлихме основните си усилия, се оказа необходима, и с много търпение и познания успяхме да наложим продукти, които обогатяват интериорния дизайн и архитектурата и допринасят за съхранение на образци от архитектурното наследство. Като материали, производствен процес и маркетиране те бяха абсолютно непознати на българския пазар, когато започнахме работа с тях, и ние спомогнахме за създаването и развитието на тази ниша у нас, за което изпитваме основателна гордост. 

 

В какво се състои уникалността на много от продуктите, които предлагате? Как чрез тях се постигат "зелено" строителство, високи естетически качества и приложение в широк диапазон от архитектурни стилове?

 

През 1996 година, когато стартирахме, у нас все още имаше дефицит на качествени и разнообразни материали за довършителни работи и се работеше с остарели технологии. Практически това водеше периодично до внос на стоки, които се търсеха в момента, без планиране на дългосрочност и присъствие на пазара в годините занапред. Трудно беше да не следваш тези правила и да инвестираш средства и време в нещо ново, различно и не гарантиращо успех на момента.

 

Това, което ни привлече към продуктовата гама, която в последствие се оказа основна за нас, бе новата химическа технология, с която тя се произвеждаше, лесният и бърз монтаж и възможността да бъде прилагана в проекти с различни архитектурни стилове - тази универсалност бе „нож с  две остриета" за нас в началото, защото тук приложението и разпознаваемостта от клиентите се ограничаваше до добре познатият гипсов корниз, остарял като визия и технология, и се изискваха усилия за пълното внедряване на продуктите.

 

И в момента при обновяване на нашето портфолио вниманието ни е насочено основно не към масови продукти, а към специфични нови изделия, които допълват или надграждат съществуващите технологии.

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

 

Кои са наложените на пазара продукти, към които продължава да има интерес и защо?

 

Компанията започна дейността си с широко портфолио от продукти за интериорно оформление, което през годините бе ориентирано основно към група продукти, с които сме разпознаваеми и днес - това са архитектурните декоративни продукти за интериорно и екстериорно приложение (декоративни профили, первази, облицовки и елементи от бранда Noel&Marquet) с главен доставчик белгийската група NMC, както и други доставчици от Италия, Полша, Франция и Чехия (Bovelacci, Decora, Soyka Style).

 

Кои са новите колекции, продукти, системи и решения, които предлагате?

 

Всичко свързано с посочените вече продукти е непрестанно в нашия фокус и предлагаме най-новите продукти и разработки в тази сфера, но се завръщаме и към по-широк асортимент материали за довършителни работи - предлагаме уникални текстилни тапети на нeмската фирма Desima, френска настилка тип „лего" на Groupe TLM и луксозен текстил на JAB Anstoetz.

 

Какви са знаковите обекти, в които има вложени продукти, доставени от „Стилстрой Трейдинг"?

 

Много е трудно да се изброят толкова обекти и може би някои от клиентите ни ще се почувстват засегнати, ако не маркираме и проекти, които са били значими за тях. Към всеки един проект независимо от неговата финансова стойност сме се отнасяли и се отнасяме еднакво сериозно и професионално, но все пак мога да отбележа участието ни в инвестиционни проекти на следните ни клиенти: „Планекс", „Диневи Груп", „Феста хотели", „Галакси Инвестмънт Груп", „Тера Тур Сервиз", „Феър Плей Интернешънъл", „Минстрой Холдинг", НИКМИ и много други.

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

 

С какво освен продукти печелите доверието на клиентите?

 

Клиентите се ориентират първоначално по предлаганите продукти, но много скоро широката продуктова гама с качество на европейско ниво се оказва недостатъчна и на преден план излизат и други показатели от съществено значение като: професионализъм на екипа, техническа експертиза, голяма складова наличност за спешни проекти и бърза реакция за неотложни доставки, гъвкави форми на разплащане, предвидимост на процесите по обслужване. Всички тези предпоставки са овладени от нас и предлагани като услуга на всеки един клиент, без значение от обема на поръчката му, в което се крие и нашият успех.

 

Как се развива сътрудничеството на „Стилстрой Трейдинг" с нейните партньори?

 

Ние работим изключително със световни лидери и имаме възможността да се учим от тях, като същевременно се радваме на продължаващо с десетилетия сътрудничество. Компанията е добре разпознаваема от партньорите доставчици и получава пълната им подкрепа в развитието си. Европейските ни партньори оценяват постигнатото от нас и нашия професионализъм и на тази основа градим сегашните и бъдещите си взаимоотношения.

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

 

Как се справяте в ситуация на пандемия? Планирате ли инициативи, свързани с форуми, семинари, обучения, конкурси, награди, участия в изложения?

 

Пандемията затрудни цялата икономика в световен мащаб, така че не е учудващо, че ние също срещнахме проблеми в работата си и не можахме да постигнем финансовите резултати, които имахме в предишни години. От друга страна тя ни приучи да сме по-гъвкави, по-адаптивни и да ценим и уважаваме наистина стойностни неща като съпричастността, себеуважението, лоялността. Всички инициативи и наши участия в момента са фокусирани в онлайн пространството поради реалната невъзможност да се осъществят по друг начин. Разбира се, надяваме се, че отново скоро ще общуваме свободно, защото много ни липсват форумите, конкурсите и изложенията, където намираме съмишленици.  

 

Продуктите от „Стилстрой Трейдинг“ обогатяват интериорния дизайн и архитектурата

Снимки: „Стилстрой Трейдинг"

 

В личен план какво означават за Вас тези 25 години?

 

Първо да отбележа, че просто не ми се вярва, че наистина са изминали 25 години от деня, в който регистрирахме компанията - толкова бързо протича четвърт век, когато изграждаш нещо близко до теб емоционално и в посоката на своите интереси. Второ, за да ръководиш една компания, се изискват много и различни познания извън тесните професионални умения, които трябва да притежаваш. Така че в личен план просто израстваш заедно с нея, придобивайки нов опит, откривайки човешки характери и сложни взаимоотношения. Независимо от всички срещнати трудности, изпитвам удовлетворение, откривателство и вдъхновение в работата си и ако сега трябваше да взeма решение за основаване на фирмата, не бих се поколебала да го направя отново.

 

Как „Стилстрой Трейдинг" ще отбележи годишнината?

 

Тъй като настоящата ситуация не предполага решения с дългосрочен ангажимент, не мога да отговоря с конкретен план за отбелязване на 25-годишнината към момента. Със сигурност мога да потвърдя, че имаме нови инициативи в духа на социалната ангажираност, а също така, че ще организираме събитие за нашите партньори и клиенти, на което да отпразнуваме този важен за нас юбилей.


 

   още от Новини
   още от Интервюта