Козметични брандове и дрогерии договарят нови площи у нас

06.03.2020 / 11:21 - CityBuildHOME.bg
  свежо  

Ясно се очертава търсенето на помещения в моловете за сметка на търговските улици.

 

Козметични брандове и дрогерии договарят нови площи у насСекторът на продуктите за здраве и красота е един от най-бързо растящите на българския пазар, отбелязвайки двуцифрени темпове на ръст през последните две години. Това показват данните на консултантската компания за бизнес имоти Cushman & Wakefield Forton. Отражение на тенденцията към по-активен и здравословен начин на живот се вижда както при козметиката, био магазините и дрогериите, така и при спортните стоки, които са друга бързо растяща категория.

 

Добрите резултати на сегмента доведоха в България нови марки. Очаква се откриването на първия обект на верига дрогерии в София, а вече присъстващите на пазара дрогерии и козметични брандове продължават да договарят нови площи.

 

Cushman & Wakefield Forton например организира и управлява проектирането и изпълнението на довършителните работи на два бутика за най-висок клас козметика в Paradise Center. "Проектирането се задава от международните екипи архитекти и дизайнери, като търпи минимални отклонения и адаптации спрямо родната среда. Предизвикателството да се проектира, съгласува и изпълни в рамките на 1 месец беше изпълнено с екипна работа от всички участници в процеса", казва Петко Лозанов, ръководител на отдел "Проджект мениджмънт" в Cushman & Wakefield Forton. Мебелите и оборудването за двата бутика са доставени от Франция, Хърватия, Сърбия и Словения.

 

Козметични брандове и дрогерии договарят нови площи у нас

Снимка: "Момичетата от града"

 

"Брандовете от този клас имат глобално подбрани доставчици, които познават и покриват концептуално изпълнението, но установихме, че част от нестандартните решения за мебели могат да се произведат в България по-успешно с оглед на сроковете. Оказва се, че местните изпълнители и доставчици на услуги вече разполагат организационно и технологично с ресурси от най-висок ранг", допълва Лозанов.

 

Козметични брандове и дрогерии договарят нови площи у нас

Снимка: Retail SEE Group

 

Очакванията на експертите в бизнес имоти е с оглед на нарастващите доходи и установяването на София като устойчива шопинг дестинация, навлизането на брандове във високия сегмент да продължи и през 2020 г. Те трайно се ориентират към успешните търговски центрове - за сметка на търговските улици. Бъдещето на бул. „Витоша" от Cushman & Wakefield Forton виждат в продължаващото й оформяне като зона за забавление и прекарване на свободното време, доминирана от заведения и все по-малък брой магазини.


 

   още от Новини
   още от Любопитно