Интериор пресъздава фирмена идентичност

11.09.2017 / 13:13 - CityBuildHOME.bg
  свежо  

Концепцията на ALL in Studio е базирана на достъпа до естествената светлина и на отчетливо изведената структура чрез подчертаване на ходовите линии със смяна на настилката между различните функционални зони.  

 

Задачата на този интериор е да пресъздаде идентичността на компания, която създава и извежда на ново ниво онлайн идентичности на големи брандове. Затова и трябва да е едновременно категоричен и лесно четим, с безспорни, но прецизно ограничени решения, които отварят мисловни и творчески пространства без ограничения.

 

Интериор пресъздава фирмена идентичност

 

Цветовата корпоративна идентичност е „вградена“ в пространствената същност посредством боядисване в съответните цветове на оставените видими инсталации по таваните. По-яркото разграничаване на функциите и създаването на пространствена сюжетност е постигнато с поставянето на конферентните зали и хъдълите в своеобразни рамки – качването им върху подиуми, обточени със скрито подово осветление, и снижаване на таваните. Така макар и изцяло остъклени и преливащи в общия обем, те изискват „да прекрачиш“ някаква граница, за да попаднеш в новата работна ситуация.

 

Интериор пресъздава фирмена идентичност

 

Добре премерената агресивност на някои зони и на някои преходи – от класическото черно-бяло към червено – както и някои декоративни детайли – таванът над рецепцията от огънати метални листа с източник на светлина във всеки сегмент, внасят интригата, артистизма и сензитивността, без които една среда не би могла да отваря мисловни и творчески пространства без ограничения.

 

Интериор пресъздава фирмена идентичност


 

   още от Новини
   още от Интериорни проекти