Дизайн мислене

10.04.2017 / 13:19 - citybuildhome.bg
  свежо  

Работилницата ще се проведе утре в културен център G8 на ул. "Уилям Гладстон" 8 в столицата от 16.00 до 20.00 часа.

 

Дизайн мисленето (Design thinking) е креативен процес за решаване на комплексни и на пръв поглед нерешими проблеми и намиране на иновативни и нестандартни решения за тях. Методът е пътешествие в няколко етапа: разбиране същността на проблема и дефиниране, генериране на иновативни идеи, оценка и селекция на идеите, изграждане на евтин прототип и тестване. Този процес се използва както от най-иновативните компании в света, така и от социални иноватори и хора, целящи личностно и кариерно развитие.

 

Най-голямото предимство на дизайн мисленето, е че поставя човека с неговите преживявания в центъра. Това е най-човешкият бизнес подход, концентриращ се не върху продукта/услугата, а върху потребителя и съчетаващ човешкото с креативното и рационалното.

 

Дизайн мислене

 

СЪБИТИЕТО Е ПОДХОДЯЩО ЗА:


| Мениджъри, фокусирани върху потребителите
| Предприемачи и стартъпи
| Маркетинг експерти
| Дизайнери на услуги
| Консултанти по иновации
| Всеки, който иска да развие креативна увереност 

 

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ:

 

| Какво е емпатия и защо тя е най-важният етап от всяко личностно и предприемаческо пътешествие?
| Какви похвати за наблюдение да използваме, за да съберем информация за потребителя?
| Как отново да се научим да задаваме въпроса "защо" като дете?
| Защо петима души, работещи над определен проблем в продължение на един ден, дават по-добри резултати, отколкото човек, работещ сам върху един проблем в продължение на пет дни?
| Какви инструменти и канави се използват за подпомагане на креативния процес?
| Как благодарение на дизайн мисленето компании като IDEO и SAP се нареждат сред най-иновативните в света?
| Защо банковият сектор и други индустрии гигнати се обръщат към дизайн мисленето, за да иноваират?

 

В тази работилница ще усетите силата на дизайн мисленето от първа ръка. Очаквайте да се потопите в практически насочено и забавно пътешествие, което ще продължи да ви вдъхновява дълго след събитието. Ще бъдат покрити всички етапи от креативната методология, започвайки с откриване на нуждите на клиентите, дефиниране на предизвикателството, генериране на идеи и бързо прототипиране. Ще бъдете в състояние да прилагате различните инструменти за решаване на собствените си бизнес проблеми и да създавате иновативни стойностни предложения, подобрявайки въздействието на бранда си върху клиентите.

 

ЛЕКТОР:  

 

Елеонора Карнаса е консултант по управление на иновациите и дизайн мислене - методология, поставяща човека в центъра и създаваща въздействащи решения за брандове, компании и организации. Част от екипа на холандската група Designthikers, в момента работи за ING Bank Romania като дизайнер на услуги в акслераторски програми, както и в лични проекти за насърчаване на креативността като двигател на иновациите в бизнеса и обществото. С над 12-годишен опит в управление на проекти, източници на финансиране за бизнеса и неправителствени организации и изготвяне на комуникационни стратегии.

 

Ментор в акселераторкси програми и състезания по социално предприемачество като PACE (ING Bank Bucharest), Chivas The Venture, Climate-KIC, Global Service Jam, Идейник. Основател на Фабрика 360 - консултантска компания, създаваща авторски и персонализирани обучителни програми на теми „Дизайн мислене", „ДНК на креативността", „Разказвачество", „Социално предприемачество", "Краудфъндинг", "Бизнес модел", "Иновационен мениджмънт".

 

Елеонора е магистър по бизнес администрация от Ecole Supérieure de la Francophonie pour l'Administration et le Management и е учила "Service Design" в Central Saint Martin, University of the Arts, London. С богат международен професионален опит, Елеонора е и пътешественик и откривател, живяла в Англия, Испания, Кипър, Румъния, Македония и Тайланд.


 

   още от Новини
   още от Арт